Elke samenwerking start met een paar scherpe vragen, met als hoofdvraag:
Welke digitale keuzes moeten nu echt gemaakt worden?
Geen standaard intake. Wel scherpe gesprekken met de mensen die het werk doen én de mensen die beslissen. Wat is al bekend? Waar loopt het vast? Wat wordt vermeden?
Op basis daarvan ontstaat scherpte in de digitale strategie. Welke keuzes zijn nodig? Wat krijgt prioriteit? En wie is eigenaar van die keuzes?
Samen brengen we structuur aan:
Niet als blauwdruk, maar passend bij de organisatie.
Wanneer keuzes helder zijn, ontstaat rust in teams. Mensen weten waar ze aan werken, waarom dat belangrijk is en wie verantwoordelijk is voor de volgende stap. De samenwerking is gericht op duidelijkheid, niet op aanwezigheid. We blijven zolang dat nodig is en zorgen dat de organisatie het daarna zelf kan.